رویدادها آرشیو خبر ها
J ‌آرنا ، خانه ی سیاه و سفید

J ‌آرنا ، خانه ی سیاه و سفید

بعد از 20 بار فروش کامل از 25 بازی خانگی و بیش از یک میلیون آدمی که در آن شرکت کردند، یوونتوس فصل موفق دیگری که در خانه ی روحانی اش گذشت، ادای احترام می کند.

 

به قول معروف، خانه آنجاست که قلبت آنجا باشد، و برای تمام کسانی که اعتقادی سیاه و سفید دارند، حقیقت به واقع همین است.

 

از زمان گشایش در سال 2011، یوونتوس آرنای عزیز ما سمبل موفقیت در تمام زمینه ها بوده است، اول و مهم تر از همه، این جایگاه هنری در 5 فصل ممکن توانسته 5 جام زردین اسکودتو را به همراه داشته باشد.

 

دوم اینکه، هرباری که در روز بازی درهای ورزشگاه باز می شود، مردان ماسیمیلیانو آلگری می توانند از حضور یار دوازدهمشان در زمین مطمئن باشند، به خصوص که هواداران این فصل هم به قولشان عمل کردند و باز هم کرور کرور به خانه ی سیاه و سفید امدند.

 

در واقع، در 20 بازی از 25 بازی خانگی این فصل در یوونتوس آرنا، تمام بلیط ها به طور کامل فروخته شده است، به این ترتیب 96٪ ظرفیت ورزشگاه در طول فصل پربوده و بیشتر از یک میلیون نفر مهمانش بوده اند، این عدد از کل جمعیت تورین هم بیشتر است.

 

از شروع تاسیسش، این ورزشگاه تاکید زیادی کرده است و این تلاش ها هم واقعا نتیجه داده، تقریبا 30٪ از بلیط هایی که فصل قبل فروخته شد به خاطر کودکان، زیر 30 ساله ها و بالای 60 ساله ها تخفیف خورد.

 

در روز مسابقه، تنها مسابقه نیست که برگزار می شود، در پشت صحنه، 70 نفر گریمور، 100 خانم برای خوشامدگویی، 220 بازیگر هستند 450 کودک در پارک کودک ازشان مراقبت می شود و 3000 نفر هم صورتشان رابه گریمورها می سپارند، تا ثابت کند که باشگاه بیرون از زمین هم چقدر هوای عاشقانش را دارد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: